Il sulet club da Kiwanis romontsch dil mund!

En quei senn in cordial beinvegni sin nossa Nova pagina d'internet

Idea e finamira

Il Club da Kiwanis Surselva ei vegnius fundaus igl onn 2001. L'idea dil club ei da s'engaschar per ils fleivels en nossa societad, en special per ils affons. Cun differentas acziuns havein nus saviu dapi la fundaziun dil club gidar e segidar en differents projects.  Sper las acziuns socialas ei la cumpignia era in impurtont tema dil club. Nus serimnein ina ga al meins, mintgamai il gliendisdis, e sche pusseivel organisescha il chef da programm in interessant referat.

Idee und Geschichte

Der Kiwanis Club Surselva wurde im Jahre 2001 gegründet. Es ist weltweit der einzige Kiwanis Club, wo die offizielle Club-Sprache "Rätoromanisch" ist. Damit setzen wir auch ein Zeichen und leisten einen bescheidenen Beitrag zur Förderung und Erhaltung dieser wunderbaren Sprache. Diverse Texte auf dieser Seite sind daher ebenfalls in unserer Muttersprache verfasst.

Wir rechnen mit Ihrem Verständnis.

Unser Credo:

"Behandle jeden Mitmenschen so, wie du auch behandelt werden möchtest"

Unser Vorstand:

oct 2022 / oct 2023